Resoltes les ajudes a projectes de Cooperació, Educació per al Desenvolupament i Solidaritat per a Associacions i Col·lectius d’estudiants per a l’any 2016

Hui ha estat publicada la resolució de la Vicerectora d’Estudis de Grau i Política Lingüística, per la qual es concedeixen les ajudes a projectes de cooperació, educació per al desenvolupament i solidaritat, per a associacions i col·lectius d’Estudiants i Estudiantes per a l’any 2016.

Les associacions i col·lectius beneficiaris hauran d’acceptar formalment les ajudes fins al 8 de setembre de 2016

Consulteu la resolució de concessió i documents d’interes per als beneficiaris fent clic ací.

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 3 10 ?