Borses de viatge (convocatòria general)

L’objecte d’aquesta convocatòria és concedir aquestes ajudes econòmiques destinades a facilitar la mobilitat dels estudiants i les estudiantes de la Universitat de València per participar en activitats com ara jornades, cursos, cursos d’estiu, congressos, reunions o altres activitats de caràcter acadèmic relacionades amb la seua àrea d’estudi, així com per a desplaçaments d’estudiants i estudiantes en el compliment de la seua funció de representats en òrgans estatutaris.

• Primer termini, fins al 30 de juny: per a activitats realitzades entre l’1 de desembre de 2014 i el 31 de maig de 2015.
  • Segon termini, fins a l’1 de desembre: per a activitats realitzades entre l’1 de juny i el 30 de novembre de 2015.

Consulteu les bases íntegres i resolucions relatives a aquesta convocatòria.
[Accés al contingut]

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 10 15 ?