Publicada la convocatòria de les borses de viatge

La vicerectora d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València, mitjançant el Servei d’Informació i Dinamització (SeDI), convoca les borses de viatge, per a estudiants i estudiantes de la Universitat de València que cursen estudis oficials a centres propis d’aquesta universitat per a l’any 2017.

Termini de presentació  de sol·licituds:

• Primer termini de presentació de sol·licituds, fins al 5 de juny de 2017: per a activitats realitzades entre l’1 de desembre de 2016 i el 31 de maig de 2017.
  • Segon termini, fins al 5 de desembre de 2017: per a activitats realitzades entre l’1 de juny i el 30 de novembre de 2017.

El formulari de sol·licitud està disponible en ENTREU.
[Bases i accés al formulari de sol·licitud]

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Publicada la convocatòria de les borses de viatge

1. Helena diu:

Hola, acabo de realizar el formulario, y en el justificante me aparece “Extranjero” en el campo de “Provincia Residencia”. No sé a qué es debido, puesto que he marcado la opción de que mi residencia habitual era la misma durante el curso. Me gustaría saber cómo modificarlo, qué pasos tendría que seguir.
    Gracias.

• cerveraj diu:

Hola, no te preocupes, hemos puesto el problema en conocimiento de los técnicos para que la resuelvan. No tiene ninguna repercusión en tu solicitud.

2. tatiana diu:

buenos días he enviado un mail preguntando sobre las ayudas de la universidad estamos a día 19 y nose si el plazo aun no se ha abierto o simplemente aun no sale la convocatoria de la universidad, espero me pueda informar si esta por salir o decirme los plazos de presentación.

• pjsanche diu:

Hola Tatiana,

Ya està disponible el formulario de solicitud. Hay dos plazos, hasta el 5 de junio para actividades que se realicen hasta el 31-5-2017 y otro hasta el 5 de diciembre para actividades que se realicen hasta el 30-11-2017.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 12 2 ?