Iniciació investigació

La vicerectora d’Estudis de Grau i Política Lingüísitca convoca ajudes per a la iniciació a la investigació per a estudiants i estudiantes de la Universitat de València que cursen estudis oficials a centres propis d’aquesta universitat.

L’objecte d’aquesta convocatòria és promoure la iniciació en tasques d’investigació dels estudiants i de les estudiantes de la Universitat de València que finalitzen els estudis de segon cicle o de grau o que estiguen cursant primer curs de màsters universitaris oficials, mitjançant l’assignació d’una beca que els permeta iniciar-se en tasques d’investigació vinculades amb els estudis que cursen i facilitar la seua futura orientació professional o investigadora.

Els candidats i les candidates han de presentar un projecte de col·laboració a desenvolupar dins d’alguna de les línies d’investigació en curs dels departaments universitaris. Aquest projecte ha de contenir les tasques a realitzar, i ha de descriure de manera expressa l’impacte formatiu complementari que el seu desenvolupament tindrà en algunes de les competències associades a les matèries troncals o obligatòries de la titulació que el sol·licitant està cursant. Aquest projecte ha de rebre l’aval del grup d’investigació receptor o del departament on s’haja de desenvolupar.

Llegiu les bases íntegres a per a conèixer la resta de requisits i obligacions dels sol·licitants, així com les resolucions relatives a aquesta convocatòria.
[Enllaç a les bases íntegres]

13 respostes a Iniciació investigació

1. Clara diu:

buenos días,
    Cuando el proceso esta en fase numero:46 que significa?
    gracias

Hola,

Es una fase interna del gestor de tramitación. Si tienes alguna duda concreta sobre tu expediente, mejor realiza la cunsulta a través del correo sedi_ajudes@uv.es

2. Judit diu:

Hola. Estamos ya en Junio, se sabe algo de la resolución? Cuando estará?

Gracias!

Hola,

A lo largo de mañana, dia 7 de junio se publicará la resolución de concesión y se notificará a través de ENTREU a todas las personas que solicitaron las ayudas.

3. Míriam diu:

Hola!
    Se sap quan es publicarà la resolució de la convocatòria d’enguany?
    Gràcies.

• cerveraj diu:

Intentarem publicar-los a la fi de maig o principi de juny, de totes maneres ho comunicarem a través de ENTREU, una vegada tinguem la Resolució.

4. Sylvia Georgieva diu:

Hola!
    De acuerdo, explicaré la situación sobre la Becas Internacional y el número de créditos.
    Sin embargo, no me ha quedado muy claro si puedo o no presentarme por normativa a esta beca. Le agradecería mucho si alguien pudiera aclararme esa duda, para saber si mi solicitud sería considerada por la comisión.

Muchas gracias!

Hola Sylvia,

Para no publicar en el bloc información de tu expediente, contestaremos a tu duda en privado, a través de tu correo electrónico.

5. Sylvia Georgieva diu:

Buenos día,
    he estado leyendo los requisitos académicos para esta beca, y dice textualmente ¨haber superado 180 créditos a 30 de Septiembre¨. El curso pasado, fui beneficiaria de la beca de un programa internacional para estudiar en EEUU, y esto influenció en mis créditos, con lo que a 30 de Septiembre yo tenía 174 créditos superados, sin embargo, a día de hoy, 15 de Febrero, tengo 192 créditos superados.
    Mi pregunta es, ¿significa hasta 30 de Septiembre, qué podría hacer en este caso?

Buenos días,

Indica esta situación en el apartado observaciones de la solicitud y coprobaremos con tu centre la situación de tu expediente.

• Sylvia Georgieva diu:

Hola!
        De acuerdo, explicaré la situación.
        Sin embargo, no me ha quedado muy claro si puedo o no presentarme por normativa. Le agradecería mucho si alguien pudiera aclararme esa duda.

Muchísimas gracias!

6. Victor diu:

Hola,

En entreu la meua sol·licitud seguix en “fase 10”, es sap quan ens moureu a la fase de finalització d’expedient i quan es realitzarà el pagament?

Salutacions i moltes gràcies.

• cerveraj diu:

Bon dia,

Com veuràs ja ho hem canviat de fase el teu expedient, i quant al pagament, aquest es realitzarà pròximament.

Salutacions

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 6 12 ?