Ajudes a Associacions i Col·lectius d’Estudiants de la Universitat de València per a la realització d’activitats socioculturals en el marc de “Març per la Igualtat”

L’objecte de la convocatoria és concedir ajudes a projectes d’activitats o intervencions socioculturals realilzades per estudiants i estudiantes, associacions o col·Iectius d’estudiants i estudiantes que es duguen a terme en el si de la comunitat universitària en el marc institucional de “Març per la Igualtat”. A més a més, aquestes ajudes tenen com a finalitat principal promoure la participació dels estudiants i les estudiantes per afavorir la igualtat de dones i homes en el si de la Universitat i en la societat.

El termini de presentació de les sol·licituds romandrà obert fins al 15 de febrer de 2017.

[+] INFORMACIÓ

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 11 7 ?